poniedziałek, 8 stycznia 2018

Czas na powrót!

                                                                       08.01.2018


Jak to mówią nowy rok nowa ja! Niestety z tym postanowieniem bywa różnie, w moim przypadku zazwyczaj kończy się tylko na kilkudniowej motywacji(czy tylko ja mam taki słomiany zapał?)
Na szczęście jeśli chodzi o fotografię, mimo momentów zwątpienia lub braku czasu zawsze wracam do tego co najbardziej lubię robić. Tak więc wracam do prowadzenia bloga, tym razem systematyczniej i z każdą nową sesją! O takie moje małe postanowienie które mam zamiar realizować przez cały rok :) Będę tutaj udostępniała zarówno same zdjęcia z sesji ale również tak zwane Before&After, ponieważ sama uwielbiam siedzieć i przeglądać tego typu posty, mam nadzieję że i wam się to spodoba. 
Tak więc do dzieła i lecimy z zaległymi sesjami. Teraz będę publikowała je bardzo często,  bo mam ogromne zaległości :)

Na pierwszy ogień idzie sesja, w którą razem z dziewczynami włożyłyśmy bardzo dużo zaangażowania, serca i umiejętności. Pamiętacie konkurs w którym do wygrania była metamorfoza? Oto efekty pierwszej z nich. Naszym założeniem było, aby pokazać, że każda z nas jest piękna i wyjątkowa co można podkreślić fryzurą i makijażem. U Eli udało nam się uwydatnić piękne oczy, piegi i przepiękny naturalny kolor włosów.Czy wy również sądzicie, że poradziła sobie jak prawdziwa modelka? Bo ja tak. Mimo początkowego stresu, później wczuła się w pozowanie co można zobaczyć na zdjęciach. Dla mnie to ogromna przyjemność sprawiać ludziom radość i uwieczniać to  na zdjęciach.

Mam nadzieję, że zarówno pierwszy post po powrocie jak i sesja wam się spodobała, dajcie znać w komentarzach czy sami chcielibyście wziąć udział w takiej metamorfozie, bo razem z dziewczynami mamy plany  wprowadzić to do oferty! Może jakaś bliska wam osoba ucieszyłaby się z takiego prezentu? Może urodziny  przyjaciółki, siostry, imieniny mamy? Jest wiele okazji aby sprawić komuś niespodziankę!


                                                                     mod. Ela Tylek
                                                              wizaż. Angelika Curzydło
                                                              fryzura. Ewelina Panek









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz