poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Cześć wszystkim! Ktoś prosił mnie,abym dodała wpis o fotografach i fotografiach ,które mnie inspirują. Wiecie co wam powiem,jeśli chciałabym pokazywać wszystkie fotografie,to zajęło by mi to chyba z milion lat! Ale po części postaram się wam pokazać.
  Może najpierw o fotografach? Pierwszą osobą,która jest zdecydowanie moim foto-guru jest Annie Leibovitz. Wspaniała kobieta,która potrafi stworzyć fotografie z takim klimatem,że nie raz przeszły mnie ciary! Drugą taką zdolną Panią jest Anka Zhuravleva. Jej prace są ''inne",ale takie cudownie inne. Uwielbiam klimaty bajkowe i wszystko co niecodzienne a w tej dziedzinie ta artystka jest idealna! A z polskich osóbek to na pewno dobrze znane,osobom które się tym interesują : Kasia Banaszek,Marta Pietruszka (malowanemaki),Marta Streng (moosiatko), Marta Kaczmarek,Izabela Matuszyńska,Filip Preis, Sandra Górska,  i wiele wiele innych bardzo zdolnych i kreatywnych osóbek. Szczególnie lubię taneczne prace Kasi,są takie wyjątkowe,pełne emocji,a w fotografiach Marty uwielbiam delikatność,subtelność i przede wszystkim kolory!
 A co do zdjęć? Nie mam określonych typów! Delikatne,drapieżne,dziwne,ale przede wszystkim piękne! Wszystko co piękne inspiruje mnie najbardziej! Zawsze gdy oglądam jakieś zdjęcia,które mi się bardzo podobają mówię sobie : Kurcze,ale ludzie mają talent,zaangażowanie w swoją pasję,i za każdym razem wkręcam się w tą fotograficzną  przygodę jeszcze bardziej i bardziej!
 No to cóż,zostaje mi Was zostawić z tą długą notką i dodać Wam pod spodem zdjęcia,które są dla mnie inspiracją lub które po prostu..są piękne! Nie znam autorów większości prac,więc niestety nie będą one podpisane,bo często wynajduję je na różnych stronach i nie zapisuję nazwisk twórców. Przyznam tez,że mam na komputerze osobny folder z podpisem ''INSPIRACJE" i właśnie stamtąd będzie pochodziło większość zdjęć,które Wam tutaj wrzucę!
 Kocham to co robię i jestem wdzięczna losowi,przypadkowi czy nie wiem jak to nazwać,że postawił na mojej drodze zamiłowanie do fotografii.Dzięki temu mogę poznawać nowych, świetnych ludzi,zwiedzać nowe i piękne zakątki naszego kraju i czuć się spełniona <3
  Miłego oglądania! Adios :*
+ z góry przepraszam za błędy,ale post pisany na szybko! :)
Agnieszka Sadkowska

Andrey Yakovlev

Annie Leibovitz






Kasia Banaszek

Katerina Plotnikova


Malowanemaki






1 komentarz:

  1. napisz z którą dziewczyną Ci sie najlepiej pracowało ! :)

    OdpowiedzUsuń