czwartek, 15 sierpnia 2013

Cześć i czołem!

 Dzisiaj będzie co nieco o współpracy z moją kochaną Monią,którą tutaj z miejsca pozdrawiam :*. Była jedną z pierwszych moich modelek,odkąd zaczęłam fotografować ludzi. Gdy teraz patrzę na te zdjęcia,widzę tyle błędów, i niedociągnięć,że mam ochotę je poprawiać i poprawiać,mimo że już się nie da. Niżej wam pokażę zdjęcie z naszej pierwszej ''sesji'' bardzo mocno amatorskiej haha oraz zdjęcia,które wykonałyśmy niedawno, ale nie wszystkie opublikowałam. Byłyśmy już na tylu sesjach razem,że aż ciężko mi zliczyć! Poza tym Monika to świetna dziewczyna! Zawsze uśmiechnięta od ucha do ucha,dzięki czemu atmosfera zawsze jest cudowna! :)
  A w następnym poście napiszę o współpracy z Gabą! Tymczasem uciekam,a Was zostawiam ze zdjęciami! Ejnoy :*

Jedno z naszych pierwszych zdjęć,jakimś cudem zostało zaakceptowane na Vogue!

To zdjęcie ma w sobie tyle błędów technicznych,że wolę nie liczyć ! :D

Natomiast to zdjęcie,mimo tego,że jest nie ostre,bardzo lubię( jeszcze cyfrówkowe) 

A tutaj już zdjęcia z ostatniej,bajkowej sesji,na którą czekałyśmy całą noc,specjalnie na wschód słońca
którego nie było,ale za to była klimatyczna mgła,oraz z mini sesji dzień wcześniej :)































6 komentarzy:

  1. Na Vouge?! Jezu. Ty musisz być strasznie dobra. :O!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalo by sie większe zdjęcia ;) ?

    a po za tym świetnie Ci tutaj idzie :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze zdjęcia w sukni ślubnej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Włoska strona publikująca zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń