wtorek, 30 lipca 2013

(nieskładne z pomieszanym)

W końcu wyszło słońce(od samego rana było ponuro i deszczowo),niestety już jest chłodniej ale może to i lepiej..No ale nie o pogodzie miałam tutaj pisać!Czas zacząć dodawać zdjęcia z sesji,myślałam,nad zrobieniem posta o moich ulubionych zdjęciach,które zrobiłam,ale nie wiem czy komuś chciało by się to czytać? 

 Zdjęcia niżej są w sumie zdjęciami,które zawsze chciałam wykonać.Takimi,gdzie pierwsze na co się patrzy to oczy,nigdy nie wiedziałam jak to zrobić,ale w końcu(na kilku zdjęciach) mi się udało! :)

modelka:Beata
photo:Ja

Moje ulubione zdjęcie z tej serii :)
















2 komentarze:

  1. dziewczyna jest zajebista ! i zdjęcie sory za wyrażenie ale jest cudna oczy ile ma lat ? kiedy masz z nia jakies zdjecia? sory za błędy ale jestem na komorce

    OdpowiedzUsuń
  2. opowiedz prosze o pracy z ta dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń